Returnarea produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs comandat, il puteti returna, in conditiile expuse mai jos.


Termene

Termen returnare: 14 zile calendaristice de la de la data intrarii in posesia dvs a produselor.
Termen de rambursare a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de catre noi a produselor returnate.


Aplicare

Dreptul de retragere / retur se aplica numai cumparatorilor persoane fizice. Cumparatorii care utilizeaza produsele in scop profesional, societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale sau altele asemanatoare nu beneficiaza de acest drept.


Cum faceti returnarea

Completati formular de retur. In acest formular veti completa, printre altele, informatii privitoare la produsele pe care doriti sa le returnati, banca si contul bancar in care va va fi rambursata valoarea produselor returnate.
Puneti produsele de returnat intr-un colet. Va rugam sa impachetati produsele astfel incat sa fie protejate cat mai bine.
Trimiteti coletul catre noi, folosind o firma de curierat.


Costurile transportului returnarii

Costurile transportului returnarii vor fi suportate de dvs.

Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu le vom accepta. Rambursarea banilor se face prin virament bancar, doar dupa ce verificam starea produselor returnate.


Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se ramburseaza acopera doar sume pe care le-ati platit si cuprind:
  • Valoarea produselor, platita de dvs. prin comanda initiala
  • Costurile livrarii initiale a produselor care dvs.

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

pentru comenzile achitate cu card online: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
pentru comenzile achitate cu ramburs sau prin banca / OP, prin virament bancar, in contul pe care il furnizati.


Exceptari de la returnare si rambursare

Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare partiala a contravalorii produselor, in situatiile in care produsele:

  • sunt deteriorate, prezinte urme de uzura sau semne de folosire excesiva sau utilizare abuziva, zgarieturi, ciobituri sau lovituri sau socuri mecanice/electrice
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet
  • au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat)
  • au fost livrate impreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare
  • au facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans).
  • au fost personalizate sau confectionate special pentru dvs, la cererea dvs.
    fac parte din categorii precum: lenjerie intima, Igiena etc si au fost desigilate si/sau testate

De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.


Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Pentru alte informatii privitor la returnarea produselor, va rugam sa cititi si pagina Termeni si conditii, care constituie contractul la distanta.